Aku CinTa PadaMu


Hal yang menyedihkan dalam hidup adalah ketika kita bertemu seseorang yang sangat bererti bagi kita. Hanya utk menemukan bahwa pada akhirnya menjadi tidak bererti dan kita harus membiarkannya pergi..Ketika pintu kebahagiaan tertutup,yang lain terbuka.. Tetapi kadang2x kita menatap terlalu lama pada pintu yang telah tertutup itu sehingga kita tidak melihat pintu lain yg telah terbuka bagi kita..


Dan akhirnya pintu hati saya terbuka untuk memilih awak jadi kekasih hati saya. Terima kasih kerana mencintai dan menyayangi saya sebagaimana saya juga mencintai awak. Hari ini adalah lembaran baru bagi diri saya..saya disini kerana awak memilih saya. Tak pernah saya ragu akan cinta ini. Inilah diri saya dengan melodi untuk awak. Dan bila saya berdiri, tegar, sampai hari ini bukan kerana kuat dan hebatnya saya akan tetapi semua kerana cinta awak, Terima Kasih Cinta..!!


Bila saya telah bertemu dengan seorang INSAN, yang bagi saya  telah pasti boleh membawa kebaikan kepada diri saya untuk menyayangi mengasihi dan mencintai..
Pujangga pernah berkata “Cinta Seperti Matahari, Ia Tetap bercahaya walau malam menjelma, cahayanya pada bulan tetap menerangi kekadang Ia juga gerhana tetapi akan kembali jua kecerahannya, Percayalah itu Cinta kita..

Cinta adalah santapan jiwa manusia, Jiwa tanpa cinta bagai Rumah yang kosong..Cinta Tanpa menjiwai bagai layang-layang putus tali. Sememangnya indah bila diri dicintai dan mencintai. Seindah lagu Sheila Majid “Aku Cinta Padamu” wow saya sangat menyukai lagu itu seperti mana saya mencintai awak.
Aku cinta padamu... sungguh..
Aku cinta padamu... sungguh..
Mestikah ku ucapi..
Dari mulutku sendiri
Aku cinta padamu..Kasih


2 comments:

mygirlz said...

suda berjumpa cinta baru ke?i'm pray for ur happiness.congrats

Mohd Faziel said...

hahahahhaa no laa...imiginasi jer lebey ..hahaha...