TENTANG CINTA MOMO



Ku Intai Cinta Dalam Rahsia

Berbisik di dasar hati
Bertanyakan pada diri
Tentang kekasih
Tentang cinta

Haruskah aku menanti
Haruskah tangan ku ini
Menggapai hanya
Ilusi mimpi

Putusnya di dalam hati
Tak mungkin bercantum lagi
Ku intai cinta dalam rahsia
Dan airmata

Mereka sering berkata
Cinta itu milik kita
Tapi mengapa kau enggan
Ucapkan cinta


Lagu ini saya tujukan khas untuk Momo sebab saya suka lirik lagu Jeslina Hashim. Teringat masa kami karaoke dengan my sibling Achik and Alang. Mungkin lagu ini sesuai untuk lagu Tema bagi hubungan kami. Cinta Berputik bila kenal dari Instagram, Wah.!! Happy sangat kenal Momo. Saya pon x tau lah macam mana saya boleh jatuh cinta dengan dia. Samada dia tahu atau tidak, saya berani katakana yang saya mula mencintai dia. Thanks Momo sebab buat saya Happy bila bersama awak.


Momo, awak ada something yang buat saya rasa awak boleh membahgiakan saya. Saya mulai mencintai awak bila mana saya rasa awak layak untuk saya. Saya suka awak kenapa erk? Hihihi mungkin sebab awak banyak kriteria yang saya suka. Biarlah saya seorang tau kelebihan yang ada pada awak membuatkan saya mulai mencintai awak.

Regards
Mohd Fazie Bee

No comments: