APRoN.!! NaK MaSaK keR FaZieL.???

Entry kali ini, I nak share sedikit info tentang radiasi.. terdetik pulak dalam hati sanubari I untuk share sedikit info yang berguna untuk kalian sebab I nak perbetulkan tanggapan clients & kawan kawan I bila mereka tengok I pkai APRON memasak masa kerja. Hahahaha… bukan nya I saje saje nak pakai tau..sebab ada udang disebalik batu… hah..jeng jeng jeng..!! ini lah dia kelebihan kenapa I pakai Apron memasak ni…baju ni bukan sebarang baju tau.!! Ramai clients I tanyer “Faziel, u pakai Apron ni nak masak ker?” I ketawa dengar clients I tanyer.. ramai yang tegur.. kawan kawan facebook pun tanyer i…Roomate I pon tanyer,,,aduhhh…. Semua nak tanyer ..Apa pun Tak Boleh.hahaha…korang bace laa ok..
DUTA APRON ANTI-ELEKTROMAGNETIC RADIASI


CHANTEK X I PAKAI,,? HAHAHHAHAHAA.. THAY Y CLIENT I CKP I NAK MASAK APER NI...

Apa itu Radiasi ?
Selagi ada bumi semestinya ada radiasi. Radiasi adalah sesuatu objek yang berbahaya kepada kesihatan kita..hah.!! dengar tu,,bahaya yer tuan tuan puan puan… Secara umumnya radiasi boleh dibahagikan kepada dua kategori iaitu radiasi semulajadi dan radiasi buatan.. tak payah lah I nak citer pasal Radiasi semulajadi.. cut cut sikit..haha.. Disebalik radiasi buatan terhasil daripada komputer, telefon dan perubatan.  Jika tubuh kita selalu berada di kawasan radiasi, so akan menyebabkan kita sakit kepala, insomnia, degupan jantung tidak teratur dan sebagainya,, dalam kes yang serius akan menyebabkan kita Kanser.  Justeru kita harus cuba elak hubungan lama dengan benda-benda dibawah;
·         Sambungan Elektrik, Pengering Rambut, Pengisar, Kipas Ekzos, Dapur Masak, Gelombang Mikro, Kipas, Tetikus Tanpa Wayar, Papan Kekunci, Notebook, Televisyen, Telefon Bimbit..
JANGAN lah pulak lepas ni ada yang x nak masak sebab I cakap “Dapur Masak”,,hihi.. Untuk mengurangkan radiasi yang mungkin boleh membawa kecederaan kepada kita, adalah lebih baik kita ada perlindungan terbaik. Misalnya elak gunakan alat elektrik untuk tempoh masa yang lama. Dari segi pemakanan, ambil pil vitamin A, C dan protein akan meningkatkan sistem pelalian terhadap radiasi. Pada masa yang sama, anda boleh memilih baju radiasi anti-elektromagnet khas. Baju khas ini merupakan baju penjagaaan kesihatan boleh memberi perlindungan untuk tubuh kita.  Sesuai untuk wanita hamil, kanak kanak, lelaki dan perempuan yang bekerja dengan computer, notebook dan elektronik.

HAH.?? KO MAMPU...NI LAAA HARGA SATU BAJU NI,,APRON CIKAI NI PON MAHAL TAU......
Fungsi :
Ø  Melindungi wanita hamil dari keguguran dan kemungkinan lahir cacat akibat sinaran electromagnet.
Ø  Melindungi orang yAng bekerja dipersekitaran dimana radiasi electromagnet adalah tinggi daripada kemungkinan kecacatan fizikal dan organ.
Ø  Penapis 99.99% kadar penurunan tertinggi yang sedia ada.
Ø  Penapis dalam 10MHZ – 3000MHZ Spektrum frekuansi terluas yang sedia ada,
DUTA PRODUK "hahahhahaha"


NI ALAMAT KEDAI YANG JUAL APRON I TU....!! PROMOTE SIKIT,....ADE COMM.. BELI JGN X BELI...BAGUS WOOOO...hehehehe



2 comments:

miss Fyqa said...

menarik. mahal le..kita lom kije lg. huhu~

Mohd Faziel said...

huhuhu xper...xkje, u pkai laa kat rmh..sesuai gak..huhuhu.. still study ker?